Skapa ny tråd

Forum

Kryptokryss - dec

Kryptokryss - dec > HJÄLP ????

• Ivar G

Kan ni i era rubriker ange vad ni vill ha hjlp med vilket kan underätta för er att få hjälp me

13 dec, 2025
  • Patrik Ekström

Ett omtalat ämne. Ett problem som jag ser är att om man vill ha hjälp med mer än en nyckel, då räcker inte bokstäverna till i rubriken. Skaparna bakom sidan verkar inte intresserade av att förbättra den heller.

13 dec, 2025
  • Tina B

Inte frågan om skaparna utan medlemmarna här som helt enkelt skiter i det

15 dec, 2025
  • Linda J

Patrik Man kan göra flera trådar så räcker bokstäverna i rubrikerna.

15 dec, 2025
  • Susanne Massi

Jag undrar hur många gånger det här ämnet diskuterats.... Tina jag håller med! ;-)

16 dec, 2025
  • Ivar G

En lösning kan vara att vi låter bli att svara på HJÄLP!

17 dec, 2025
  • Susanne Massi

Ivar, försök att få till det!

18 dec, 2025
  • Börje H

Vill man ha hjälp med flera frågor så kan man åtminstone skriva något ur ena frågan och sedan lägga till " m.fl "
    Håller med om att man borde sluta svara på de som bara skriver HJÄLP. Har varit med här sedan 2001 och det här problemet har funnits hela tiden trots otaliga påpekanden. Förstår inte att skaparna bakom sidan inte gjort något åt detta.

19 dec, 2025
  • Charlotte R

Håller med. Jätteirriterande. Det är också när nån frågar och sen skiver ett nytt inlägg där vederbörande deklarerar att de kommit på det själva. Men inte skriver lösningen.

29 dec, 2025
  • Charlotte R

Men den här kryptot måste vara rekord i HJÄLP! Och att inte kolla om frågan redan är besvarad. Vilket ju kan bero på just att i alla ämnesrader står det bara HJÄLP...

29 dec, 2025
  • Robert G

Det bästa tror jag kanske är att skriva privata meddelanden till dem som har för vana att skriva "hjälp" i ämnesraden och be dem att i fortsättningen skriva nyckeln de vill ha hjälp med istället. Lite tidskrävande, men förhoppningsvis effektivt.

30 dec, 2025