Skapa ny tråd

Forum

Onsdagskryss v.17

Inlägg

Onsdagskryss v.17 > Litet onsdagskryss

  • Gunilla B

    Tog 14 minuter att lösa, lite bättre kryss kan ni väl hitta på.

    22 apr 00:18
  • Patrik Ekström

    Ja, det var inget svårt kryss idag, men alla kryss kan ju inte vara "svåra krysset", det är inte heller roligt.

    22 apr 00:35
  • Susanne Massi

    Alla är vi och tycker olika! ;-)

    22 apr 08:22
  • Linda J

    Gunilla B
    Det finns tidningar med svårare kryss. Bara att köpa en prenumeration :-)

    22 apr 12:06
  • Gunilla B

    Jag har dom också om du vill veta Linda, Svårt låta bli kommentera va?
    Känner jag har samma rättigheter att vädra mina åsikter här som andra, men kanske bäst va tyst så ni som bestämmer få sköta detta här forumet.

    22 apr 18:47
  • Linda-Marie Lundgren

    Gunilla B
    Om du inte gillar att folk svarar på dina kommentarer på ett sätt du inte gillar, skriv då inte på publika forum. Din kommentar går att vändas till "kunde inte låta bli att klaga va?"

    23 apr 00:04
  • Karin P

    Nog det lättaste Onsdagskrysset hittills. Räckte med 6 min.

    23 apr 02:09
  • Gunilla B

    Håller med Karin, överlag har det blivit lättare i nästan alla kryssen.
    Passar ju många så de är kanske bra.

    23 apr 09:22
  • Stig Andersson

    Ni som håller på att skriva elekheter till varandra och mobba varandra,är ni verkligen vuxna människor?Sluta för allt i världen upp med detta trams!

    23 apr 18:35
  • Charlotte R

    Men det är väl inte första gången det klagas på att korsorden är väl simpla och slarvigt gjorda här och då har folk hållit med, de gånger jag sett. Varför försvaras det nu helt plötsligt?

    Det är ju faktiskt en betaltjänst, detta. Då har man väl rätt att klaga om kvalitén brister.

    23 apr 21:22