Forum
Onsdagskryss v.17
Inlägg
-
hjälp
23 apr 17:32 av Marja H 1 -
Titan?
23 apr 08:43 av Catharina E 3 -
hjälp
23 apr 02:30 av Sukr D 2 -
Trampar man på?
22 apr 20:38 av Birgitta O 1 -
Ett ord kvar
22 apr 13:59 av Lennart J 3 -
Kan jag..
22 apr 12:05 av Catharina E 4 -
Upphöjning för kista
22 apr 10:41 av Markus I 4 -
Behöver växter
22 apr 07:30 av Ebba N 2 -
Litet onsdagskryss
22 apr 00:18 av Gunilla B 9
Onsdagskryss v.17 > Litet onsdagskryss
-
-
Patrik Ekström
Ja, det var inget svårt kryss idag, men alla kryss kan ju inte vara "svåra krysset", det är inte heller roligt.
22 apr 00:35
-
-
Linda J
Gunilla B
22 apr 12:06
Det finns tidningar med svårare kryss. Bara att köpa en prenumeration :-)
-
Gunilla B
Jag har dom också om du vill veta Linda, Svårt låta bli kommentera va?
22 apr 18:47
Känner jag har samma rättigheter att vädra mina åsikter här som andra, men kanske bäst va tyst så ni som bestämmer få sköta detta här forumet.
-
Linda-Marie Lundgren
Gunilla B
23 apr 00:04
Om du inte gillar att folk svarar på dina kommentarer på ett sätt du inte gillar, skriv då inte på publika forum. Din kommentar går att vändas till "kunde inte låta bli att klaga va?"
-
-
Gunilla B
Håller med Karin, överlag har det blivit lättare i nästan alla kryssen.
23 apr 09:22
Passar ju många så de är kanske bra.
-
Stig Andersson
Ni som håller på att skriva elekheter till varandra och mobba varandra,är ni verkligen vuxna människor?Sluta för allt i världen upp med detta trams!
23 apr 18:35
-
Charlotte R
Men det är väl inte första gången det klagas på att korsorden är väl simpla och slarvigt gjorda här och då har folk hållit med, de gånger jag sett. Varför försvaras det nu helt plötsligt?
23 apr 21:22
Det är ju faktiskt en betaltjänst, detta. Då har man väl rätt att klaga om kvalitén brister.

