Skapa ny tråd
Forum
Krypto v.20
Inlägg
-
Nr 8
13 maj 10:00 av Conny C 2 -
Jag kunde!!
11 maj 09:24 av Catharina E 13 -
Har kört fast
11 maj 08:21 av Lennart A 1
Krypto v.20 > Jag kunde!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lennart Walman
Vad får dig att tro det Peter B? Hadde jag gjort lika dant så hadde det varit en massa mot hugg imot mig!
16 maj 10:00
-
Susanne Massi
Varför skulle det vara det? Gläds med andra så gör andra det med dig! ;-)
16 maj 10:04
-
-
Gunilla B
Tycker man att ett kryss är svårt men ändå lyckas har man rätt att vara både glad och stolt. Det kan vi väl bjuda på!
17 maj 19:22

