Skapa ny tråd

Forum

Krypto v.20

Inlägg

Krypto v.20 > Jag kunde!!

  • Catharina E

    lösa kryptot utan hjälp idag!! ;-D

    11 maj 09:24
  • Anette Demmers

    Grattis

    11 maj 09:50
  • Susanne Massi

    Grattis! ;-)

    11 maj 10:01
  • Anne-Marie Olofshagen

    Grattis! Jag lyckades på tredje försöket!

    11 maj 10:27
  • Magnus Nyman

    Fan vad kul. Grattis

    11 maj 12:16
  • Susanne S

    Bra jobbat! Grattis :)

    15 maj 10:39
  • Lennart Walman

    forum är en hjälp sida och inte en skryt sida!

    15 maj 10:44
  • Peter B

    Gissar att Lennart inte har lyckats än. (c;

    15 maj 10:55
  • Catharina E

    ;-D

    15 maj 11:12
  • Anette Demmers

    Obegripligt vad en del har svårt att glädjas å andras vägnar.

    15 maj 11:14
  • Lennart Walman

    Vad får dig att tro det Peter B? Hadde jag gjort lika dant så hadde det varit en massa mot hugg imot mig!

    16 maj 10:00
  • Susanne Massi

    Varför skulle det vara det? Gläds med andra så gör andra det med dig! ;-)

    16 maj 10:04
  • Jan S

    Bra jobbat Catharina

    17 maj 15:30
  • Gunilla B

    Tycker man att ett kryss är svårt men ändå lyckas har man rätt att vara både glad och stolt. Det kan vi väl bjuda på!

    17 maj 19:22