Skapa ny tråd

Forum

Arkivkryss

Inlägg

  • Christina S

    Hej. Är det någon som börjat lösa A7? Det är det enda av alla jag alltid löser (veckokryss o månadskryss) som är olöst och jag skulle gärna ta emot en början.....bilden t.ex.
    Tack på förhand.

    11 maj 13:33
  • Lena Å

    Jag har fått det till MARKNÄT.

    11 maj 16:25
  • Christina S

    Tack Lena. Hade jag nog aldrig kommit på själv. Har du lösningen på lodräta, man förr nu maskin. Jag ville ha det till hantverk, men det funkar inte. Har kvar verk.

    11 maj 18:09
  • Anne-Marie E

    Skrivare

    11 maj 18:18
  • Christina S

    Aha. Tack igen.

    11 maj 20:16