Forum
Japanskt korsord - nov
                V1 och L1

Idag 07:15 av Niklas S 1 - 
                hur man ska börja

Igår 21:18 av Morgan F 2 - 
                Ramen

2 nov 16:10 av Alf-Ingvar M 0 - 
                V12

1 nov 17:14 av Helena W 3 
Japanskt korsord - nov > hur man ska börja
- 
                    Morgan Falk
jag ställde frågan tidigare och fick svar men blev alldrig klok på hur man skulle göra för att komma igång tar gärna denna hjälpen igen om någon vänlig skäl vill ge mig den
Igår 21:18
tack på förhand
Morgan Falk
                 - 
                        Karin P
Vid/över varje rad ser du hur många svarta den ska innehålla. Det är oftast bra att först få till de fyra ytterraderna. Leta också rätt på rad/rader som ska ha flest svarta och fyll i dem. Ibland finns de rader som ger sig själva. Klicka en gång och rutan blir svart, två ggr och den blir vit. Vid tre klick får du tillbaka frågetecknet. Längst uppe till vänster växer en liten bild fram allteftersom. Kolla den då och då så ser du om den verkar vettig, om inte så får du ändra. När du ändrar i t.ex. en vågrät rad håll då alltid koll på vad som händer i korsningen med lodrät rad. Om du fastnar helt kan du alltid be om hjälp eller kolla bland inläggen. När lösningen är klar se då till att inga frågetecken finns kvar. Lycka till!
Idag 01:40
                     - 
                        Morgan Falk
Ja detta visste jag men hur kan jag välja ut rader där man ser att det går att börja med för att få till en start
Idag 07:39