Forum
Krypto v.50
Daniel P
11 dec, 2024 av Lennart W 3 -
Är det fler än jag…
10 dec, 2024 av Daniel P 9 -
11 ?
9 dec, 2024 av Mary B 2 -
kan jag...
9 dec, 2024 av Catharina E 3
Krypto v.50 > Är det fler än jag…
-
Daniel P
. som skulle vilja ha svårare Krypton? Jag löser dem varje gång på under två minuter.
10 dec, 2024 -
Anette Demmers
När det gäller svårighetsgrad på kryss så är det ju fullständigt omöjligt att tillfredsställa alla eftersom vi är så olika. Det finns ju mängder med olika krysstidningar också så alla kan ju hitta något som passar.
10 dec, 2024 -
Karin P
Man skulle kanske kunna ha två krypton, ett lätt och ett svårt. Jag tycker också att det nuvarande ger för lite tuggmotstånd.
10 dec, 2024 -
-
Anne-Marie Olofshagen
Ibland tar det lite tid och jag får göra om men det senaste gjorde jag på 5 minuter. Det var väldigt lätt.
10 dec, 2024 -
Nina Z
Jag gillar också idén med ett enkelt (som nu) och ett svårare.
11 dec, 2024
Framför allt behöver ju Lördagskryssets markering med tre pennor ändras till typ en... Snacka om felaktigt markerad svårighetsgrad! -
Tina B
Måste ju finnas alla nivåer så vi inte blir färre kryssare. Gäller ju att detta går runt också.
11 dec, 2024 -
Tina B
Fanns ett annat "krypto" en gång i tiden som inte var likadant. Skulle själv uppskatta om kryptokrysset kunde ändras så man slipper sitta och leta efter alla rutor med samma siffra
11 dec, 2024 -
Susanne Massi
Tur att vi är olika, så tråkigt pm vi alla tyckte om samma saker, böcker mm! Vad skulle vi då prata om? ;-)
11 dec, 2024 -
Anne-Marie Olofshagen
Jag har kommit på att om man skriver in ordet igen där det står behöver man inte leta efter rutorna de ska in i.
11 dec, 2024