Skapa ny tråd

Forum

Övrigt > När brukar man få vinsterna?

• Charlotte R

Jag vann Svåra krysset i augusti och det står att lotterna skulle i skickas i september, men jag har inte fått dem. Är det vanligt att de är sena eller?

9 okt, 2023
  • Catharina E

Ja det har även hänt mig!
    Skyll på Postnord! ;-)

9 okt, 2023
  • Susanne Massi

Varför skylla på Postnord? Det är väl fler inblandade i postgången?!

9 okt, 2023
  • Charlotte R

Jaha, väntar väl ett tag då. Taskigt förresten att det enda riktigt svåra krysset har det sämsta priset.

9 okt, 2023
  • Catharina E

Förlåt att jag tog mig friheten att skoja till det med postgången!

9 okt, 2023
  • Linda J

Jag fick trisslotterna via mail när jag vann. Trodde de alltid skickar via mail. Kolla skräpposten.

9 okt, 2023
  • Ingegerd Ö

Jag fick också vinsten per mejl, direkt samma dag som de meddelade att jag vunnit - trodde de var helt "ute" med snigelpost nu för tiden.
    Lycka till!

9 okt, 2023
  • Anne-Marie Olofshagen

Jag vann för två veckor sedan och fick vinsten via mail förra veckan. Kontakta redaktionen. Det gjorde jag när min vinst var försenad en annan gång.

9 okt, 2023
  • Jan A

Kolla under rubriken "Min sida".

9 okt, 2023
  • Myrna R

Jag får också vinsten via mail, men även i posten, men jag skrapar alltid vinsten via mailet..

9 okt, 2023
  • Charlotte R

Jaså! Men jag har inte sett till något mail heller.

@Jan A Vad ska jag kolla där? Det är där det står att vinsten ska skickas i september. Nåt annat av intresse ser jag inte.

9 okt, 2023
  • Charlotte R

Jag har mailat dem. Eller rättare sagt använt kontaktformuläret, hittade ingen emailadress.

Det var så att jag vann gratismedlemskap förut. Sen när det gick ut betalade jag och då upptäckte jag att jag inte fyllt i min adress och också att jag vunnit (fick alltså inget mail om det heller fast jag angivit emailadress).

Då använde jag fomuläret för att meddela dem att jag missat det med adressen men att den var ifylld nu. Fick aldrig något svar på mailet, men på Min sida står nu att vinsten ska skickas med adress angiven.

Misstänker att om de använder nåt automatiskt system, och så verkar det ju när ni säger att ni fått vinsten omedelbart, är det där det hängt sig eftersom adress saknades när vinnarna drogs.

9 okt, 2023
  • Jan A

Jag fick min vinst skickad till "Min sida":

Grattis jan! Du har vunnit två Trisslotter i Tankenöt v.1.

Klicka här för att skrapa din Triss

9 okt, 2023
  • Charlotte R

Vad konstigt att det är olika! De andra har ju fått mail.

Nej, tyvärr. Den enda länken där är till för om jag vill ändra adress.

Det står uttryckligen så här (lätt 'obfuskerat'):
    ---------
    Grattis Charlotte! Du har vunnit två Minitriss i Svåra krysset - aug.
    Vinsten skickas i september, till:
    Charlotte R*********, *gatan **, *** ** Staden - Ändra adress
    ----------

Det står alltså uttryckligen att lotterna ska skickas till min fysiska adress. Det enda som är klickbart är "Ändra adress".

10 okt, 2023
  • Charlotte R

Jag fick mail då när jag vann gratismedlemskap. Men om detta har jag alltå inte fått nåt.

10 okt, 2023
  • Charlotte R

Idag kom lotterna.Det hjälpte tydligen att kontakta sajen.

Nu ser jag att emailadress står i sidfoten. Tyckte väl att jag sett det tidigare.

P.S. Jag vann givetvis ingenting på lotterna...

12 okt, 2023
  • Charlotte R

Kom fysiska lotter ned snigelpost, ska jag väl tillägga. Märkligt att det skiljer.

12 okt, 2023
  • Karin P

Det verkar vara så att Minitriss skickas med vanlig post. Så har det i alla fall varit för mig.

12 okt, 2023
  • Titti S

samma här brukar numera få vinsterna på mail

18 okt, 2023
  • Karin P

Besked om Trisslotter får också jag till "Min sida". I början fick jag även dem med vanlig post.

18 okt, 2023