Forum
Krypto v.22
kan jag...
26 maj 14:14 av Catharina E 3 -
Förifyllda
26 maj 11:26 av Orvar A 3 -
13? och 14?
26 maj 07:40 av Catharina E 6 -
Kan jag få hjälp...
26 maj 06:51 av Catharina E 3 -
10=T,1=s ?
26 maj 06:50 av Hans L 8 -
För lätta
26 maj 05:45 av Gunilla B 7
Krypto v.22 > För lätta
-
Gunilla B
Någon mer som tycker veckotävlingarna är för lätta?
26 maj 05:45
Tog exakt 27 minuter lösa denna veckans uppgifter. -
Susanne Massi
Annars kan du ju suga lite på karamellen, men även jag har svårt att låta bli att lösa när det kommer nytt! ;-)
26 maj 08:18 -
Raija T
Vi är olika vissa duktiga, men jag har svårt med stavningen har aldrig fått lära mig att skriva när man kommer från ett annat land så för min del var språket viktigare så därför har jag massa rödmarkeringer i kryssen visst har jag även rätta i kryssen och man bli så glad
26 maj 08:28 -
Susanne Massi
Kram Raija! Svenska är ett svårt språk, där ett ord som låter lika och uttalas lika som en/än kan betyda en sak, buske eller ytterligare. Jag som är född innan det fanns tv på dagarna och datorer lärde mig stava genom att läsa böcker. ;-)
26 maj 08:54 -
Raija T
kram susanne :) jag har svensk man som jag får fråga ofta om stavningen är rätt, men för det mesta försöker jag själv, det som är oftats fel i sista stavelsen om det slutar en, er, et , ed ex kramanade et es
26 maj 09:08 -
Mary B
Jag klickade på Chefen kommer sen fick jag börja om .. Bara EKO stod kvar Hoppas det är fixat nu
26 maj 12:35 -
Björn M
@Mary B Det beror på att de har bytt ut kryptot eftersom det fanns ett fel i det kryptot som låg ute först.
26 maj 13:01 -
Marja Henriksson
Vad är detta. Jag gjorde kryptot tidigare på morgonen. Nu är det en ny?
26 maj 13:53