Forum
Onsdagskryss v.33
Appropå fel...
16 aug, 2024 av Elin S 12 -
liten meter?
15 aug, 2024 av Magnus N 8 -
Lämnade..
15 aug, 2024 av Catharina E 3 -
Gör om gör rätt
15 aug, 2024 av Gunilla B 12 -
fråga
14 aug, 2024 av Mary B 2 -
M-ATTRIS
14 aug, 2024 av Per H 15 -
Visar stegen
14 aug, 2024 av Annika N 4 -
Visar stegen och Påpeka
14 aug, 2024 av Tina K 38
Onsdagskryss v.33 > Gör om gör rätt
-
Gunilla B
Ska dom inte rätta till felen i krysset eller man ska skicka in det på vinst och förlust bara.
15 aug, 2024 -
Susanne Massi
Det kan vi fråga oss, det är ganska tröttsamt att behöva fråga om alternativa lösningar/kommer båda att godkännas mm.... :-(
15 aug, 2024 -
Anne-Marie Olofshagen
Jag kommer inte att skicka in. Blir så trött på dessa fel hela tiden.
15 aug, 2024 -
-
Susanne Massi
Jag som varit med sedan februari 2002, har nog bara vunnit några trisslotter.... ;-o
16 aug, 2024 -
Charlotte R
Och dem vinner man ingenting på. Skulle hellre vinna t.ex. presentkort på GoGift där man kan välja Sverigechecken som gäller i bl.a. matbutiker. Då får man ju ivf nåt.
16 aug, 2024 -
Charlotte R
Vet man hur många medlemmar det är här? Tycker också vinsterna känns lite glesa med tanke på hur många kryss det är. Vinner oftare på Hemmets Journals tävlingar (bara på nätet) och det måste ju vara oerhört många fler som skickar in dem.
16 aug, 2024 -
Susanne Massi
Jag löser ABs kryssbilaga, där har jag vunnit 20.000:- i presentkort på Ving samt NetonNet och runt 300 Sverigelotter med högsta vinst 50:-..... ;-)
16 aug, 2024 -
Mats W
Vill minnas att det var lite roligare vinster när jag började lösa kryssen här, lite teknikprylar. Den enda gång man får någon trisslott brukar vara när det är dags att förnya abonnemanget. .-)
16 aug, 2024
Susanne Massi. ABs kryssbilaga finns väl bara som pappersvariant eller? -
-
Gunilla B
Vunnit trisslotter 2 ggr på flera års medlemsskap, tid att söka upp något bättre ställe att lösa kryss på, har också vunnit flertalet ggr på Hemmets Journals kryss.
17 aug, 2024 -
Gunilla B
Visst, vinsterna är inte gigantiska men frågan är väl vad man vill ha. Trevliga kryss eller vinster? Om man jämför med vad en veckotidning kostar per vecka och vad ett år kostar på korsord.se tycker jag att det är helt ok.
17 aug, 2024 -
Linda J
Jag vann två ggr ganska tätt i början när jag aktiverade guldmedlemskap men nu är det ett år sen snart.
17 aug, 2024
Har medlemskapet mest för de siffer- och ordpussel som kommer på måndagar, gillar dem.