Forum
Lördagskryss v.33
Omger gadd?
21 aug, 2022 av Gunilla B 4 -
Gör streck i räkningen
20 aug, 2022 av Susanne S 2 -
Groda eller skämt????
20 aug, 2022 av Roland F 12
Lördagskryss v.33 > Groda eller skämt????
-
-
-
-
Leif Persson
Måste ha varit en vild fest. Kanske dags för drogtestester för konstruktören...
20 aug, 2022 -
Maria Sandell
Ja, det har blivit någon miss. Men filmen är "The black phone" och skådisen är Ethan Hawke.
20 aug, 2022 -
Karl-Axel Edén
Ja, det står ju i rutan.
20 aug, 2022
De borde ge ut ett nytt kryss. Det är ju omöjligt att lösa detta utan att se lösningen med perifierseendet. Lördagskrysset ligger redan på en löjligt låg svårighetsnivå, även utan facit mitt framför ögonen. -
-
Peter M
Jag satte en postit-lapp över lösningen och löste det ändå på tre minuter. Så löjligt lätt är det.
20 aug, 2022 -
Tommy B
Fel kan ju alla göra - även den bäste - och jag håller med
20 aug, 2022
Karl-Axel Eden om att vi borde få ett nytt kryss! -
Karin P
Stod lösningen i de färgade rutorna? Haha! Det hade jag velat se! Gick in först nu och då var allt som det skulle.
20 aug, 2022 -
Alexandra Rigestam
Karin jag har varit inne två vändor innan nu, första gången reflekterade jag inte över att det var svaren som stod i rutan, andra gången var det själva filmtrailern ( som det ska vara då..) tredje gången ( är på arbetet så de blir avbrott förjämnan) var nu å då stod alla svaren i rutan igen.. :)
20 aug, 2022 -
Karin P
Aj då, har jag missat det två gånger? Så går det när man istället tittar på den otroligt charmiga och busiga katten Pudding på Facebook. Han framkallar såväl leenden som gapskratt. (Sök på The Oreo Cat!)
21 aug, 2022 -