Skapa ny tråd

Forum

Övrigt > Vinstkod funkar inte

• Charlotte R

Vann 2 Triss på Lördagskrysset. Koderna funkar inte på Svenska Spel. Har ni råkat ut för det?

Har skrivit till supporten, så vi får väl se.

Märkligt förresten, men tycks vinna en gång i halvåret med viss regelbundenhet. Samma för er?

11 jun 22:37
  • Britt Johansson

Det går nog närmare 1 år mellan mina vinster

11 jun 23:46
  • Charlotte R

Jaha, då har jag haft tur då! ;-)

12 jun 01:21
  • Karin P

I början vann jag betydligt oftare men nu är det ungefär 6 mån mellan gångerna sedan ett antal år tillbaka. Den regelbundenheten har förvånat mig och vill man vara elak kan man undra om det verkligen är slumpen som avgör vem som ska vinna. Om man låter nya medlemmar vinna oftare för att de ska stanna... Men slumpen kan ju faktiskt göra så att man vinner med jämna mellanrum.

12 jun 05:23
  • Susanne Massi

Inte är det ofta som jag vinner. :-/

12 jun 07:19
  • Lena Å

Har du konto hos Svenska Spel Charlotte? Om inte måste du starta ett konto för att kunna rätta lotterna:

12 jun 07:28
  • Charlotte R

@Karin Tanken slog mig också.

Har vinsten på Min sida. Där står att den också har skickats med epost, men nåt sånt mail har jag inte fått

12 jun 18:30
  • Charlotte R

Och inget svar från supporten än heller.

12 jun 18:41
  • Gunilla B

2 ggr på säkert 10 år, totalt meningslöst skicka in lösningarna bara vilket sker väldigt sällan numera tyvärr.

12 jun 20:34
  • Gunilla B

HaHa lustigt detta, efter skrivit här kollade jag min sida och såg jag vunnit 4 trisslotter den 2 juni.

12 jun 20:35
  • Charlotte R

@Lena Å
    Ja, men det är inte det som är problemet. De säger att koderna jag fått som jag ska lösa in mot lotter är ogiltiga.

13 jun 00:09
  • Karin P

@Charlotte
    Om du ännu inte skrapat lotterna online så kan inte koderna vara ogiltiga så länge det inte är försent. Man har tämligen lång tid på sig att kolla sina lotter så i ditt fall är det uppenbart att något är fel. Kontakta redaktionen på nytt så snart du kan. Sådant här måste de åtgärda.

13 jun 03:04
  • Susanne Massi

Min man får skrapa då jag inte har något konto. ;-)

13 jun 09:50
  • Charlotte R

@Karin P
    Det är liksom därför jag skrivit till supporten och frågat här.

14 jun 02:06
  • Karin P

Jovisst, men om du fortfarande inte fått svar därifrån så kan det vara läge att påminna dem.

14 jun 04:18
  • Charlotte R

Det har ju bara gott ett par dar och det har varit helg. Antar att de inte jobbar då.

15 jun 04:12
  • Charlotte R

Visade sig att det var jag som inte läste det finstilta. Det var en gammal vinst.

Grejen är att när jag vann i julas nån gång så försvann tidigare meddelande om vinst. Jag har bara sett den senaste vinstent på Min sida. Nu var där plötsligt två, och då trodde jag ju att det var en ny vinst. Det stod nåt om sista inlösendatum 2026 nån gång, lite kort tid, men ändå rimligt. Men längst ned stod att brev om vinsten var skickat nån gång 2025. Och det läste jag alltså INTE:

18 jun 13:08
  • Patrik Ekström

Ett handhavandefel med andra ord. Det där med antal vinster per år beror ju också på hur många kryss man skickar in i tid per månad, ju fler desto högre chans.

18 jun 14:04